BIKE dag på Gelleråsen

Idag har jag vart instruktör på ett regnigt Gelleråsen, mycket roligt att se så många trotsa regnet och dyka upp.

På morgonen lottade vi ut två som skulle få ha mig som instruktör halva dagen var. Tommy Söderqvist var den förste att åka ut på banan tillsammans med mig, sen på eftermiddagen var det Daniel Conradsons tur. Båda två fick lektion i körteknik och spårval, hoppas det tyckte det var till någon nytta. Från min sida tyckte jag att det var riktigt kul att det vart entusiastiska förare, som jag tror hade lika kul på banan som jag hade!

Dagens åk vart en CB1000R, kul hoj och köra. Magnus på Bike vart lite nervös när jag frågade om den var försäkrad, precis innan jag skulle åka ut. Sen att köra på gatdäck nära det regnar kanske inte är någon höjdare. Det var också första gången jag körde på en gathoj.

                                                                                                                                         MVH : Alexander


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0