Årets tredje del tävlinga närma sig!

Hej!

Förs vill jag tacka alla som följer min satsning och jätte kul att ni lägger komentarer och maila:)

Årets tredje deltävling närma sig snabbt, nästa helg är det dags för Assen i Holland. Sedan Donington har det varit en del jobb men framför allt har jag kommit igång med träningen, har fått bra hjälp av min tränare Elli som hjälpt mig dom sista åren. Lite ny utrustning har införskaffat, tack till Mcdelen.com.

Lite nya uppdateringar på hojen kommer provas nästa helg som teamet jobbat hårt för att få till, Förhoppningsvis blir Cresto Guide hojen ännu vassare:)

// Alex

Kommentarer
Postat av: Magnus

Klart att man följer ende svensken som tävlar på hög nivå internationellt. Sen är du ju från rätt del av landet...kör så det ryker på Assen!

2011-04-10 @ 21:12:38
URL: http://www.jonasson-motorsport.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0