Kval Assen

Hej!
Det var en kall första träning här idag på Assen. Träningen gick mest åt till att köra in en helt ny motor och få lite varv i kroppen sedan senaste körningen i England. Till kvalet hade teamet gjort vissa ändringar bland annat drevning.
Kvalet började med en stökig första stint då det var många förare på banan och jag lyckades hamna mitt i trafiken. Efter första depå stoppet hamnade jag sedan för mig själv på banan och började få upp flytet. I slutet på kvalet började även varvtiderna komma och jag kom som bäst ner på 1.40.8, det räckte till en 15de plats av 32st. Men det är tätt i listan jag har endast 0.6 sek upp till andra led.
/Alex

Kommentarer
Postat av: Martin i Växjö

Bra kört! Snart är det andra kvalet!

Då är det bara att hänga i :)



MVh Martin

2011-04-16 @ 10:41:49
Postat av: Magnus

Fint jobbat på andra kvalet!

2011-04-16 @ 21:27:27
URL: http://www.jonasson-motorsport.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0