Lördagens Träningar

Hej!!
Lördagen började med en fri träning, prövade en ny fjädrings set up på hojen och den visade sig var bättre en den vi andvände under fredagen. Körde många varv men kom inte ner på de varvtider jag ville.
Till kvalet byte vi motor och även dreving. Motor gick bättre och känndes starkare än den förra. I slutet på kvalet gick jag in i depå för att byta däck och bestämde mig då också för att bytta tillbaka till den gamla drevingen. Ut igen och laddade allt jag hade och fick till 1.40.2 och det räckte för att klättra upp två platser mot går dagens kval. Så jag slutade på en 13de plats av32st.
Ser fram mot racet i morgon och ska göra allt jag kan för att ta en topp 10 placering..
//Alex

Kommentarer
Postat av: Nils-Åke Z

Vi håller tummarna och kollar eurosport imorrn.

Kör hårt!!

Siv & N-Å

2011-04-16 @ 23:15:32
Postat av: Thomas Johansson

Lycka till idag Alex

2011-04-17 @ 09:10:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0