Fredagens Träningar

Hej!
I dag började årets första race helg. Dagen började med 45min träning, vi testade en del med set upen på hojen då jag tyckt att den känns lite ostabil in i dom snabba svängarna. I slutet på passet fick vi till fjädringen så den kändes betydligt stabilare än innan. I första patiet tappar jag alldeles för mycket tid, känns lite speciellt att komma i över 270km och först 70 meter innan svängen gå ner 2 växlar utan att röra bromsen. Men har nu börjat få till det.
Kvalet känndes bra till en början vi åkte ut alla förarna i en stor grupp så det blev mest massa stök försa varven, men ja kände att jag börja hitta mina linjer i dom snabba patierna nu. Efter några varv började ja få problem med kopplingsslir, in i depå och 15 min senare ut igen men då började växellådan strula så då blev det inget mer kört, då man bara få ha en cykel i år..
//Alex
Foto: MPA Foto

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0