Årets Bästa Race:)

Hej!
Denna helg har varit riktigt bra, kvalet gick kanon och även racet är jag nöjd med. Helt klart årets bästa racet trots att jag blev 13:de i mål. Körningen gick skit bra och jag körde lika fort i början av racet som ledaren. Men redan på första varvet tappade jag knä pucken:( Det gick ändå ganska bra dom första varven då däcken var nya men efter några varv vill gärna däcken glida och släppa lite i svängrna och då måste du kunna trycka upp hojen igen med knäet, och det var inte lätt. Jag hade ett skit kul race med Luca Scassa men tyvärr tappade jag honom efter lång rakan sista varvet, hade tänkt ta honom i chikanen men då  var det gul flagg där.
Känns riktigt bra att avsluta så här bra innan sommar uppehållet nu. Efter detta har vi 4st VM race kvar i år och helt klart kommer det bli succe något av dom:)
(Bilder kommer)
//Alex

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0