Dagens avgörande kval

Hej!

I dag har vi haft en riktigt bra dag och för första gången kvalat in topp tolv och där med tredje led. Körningen går skit bra och jag gilla verkligen denna banan. Dagen började med morgon träning och jag körde samma tid som på kvalet i går 2.11.5 och 15:de snabbast.

Till kvalet tänkte jag dreva om men ångrade mig i sista stund och körde istället lite andra växlar i någon sväng. Jag förbättrade tidigt under kvalet min tid till 2.10.9 och hoppade upp till 11:de plats. Senare i kvalet var jag nere på 13:de plats men mot slutet förbättrade jag min tid igen till 2.10.3 och upp på 12:de plats. Jag är nöjd med detta kval och tror det är mitt bästa någonsin.

Startar 12:a av 31st förare i morgondagens race!

I morgon är det race och det ska bli väldigt kul med bra förutsättningar i ryggen.

//Alex

Bildspecial.......

Kommentarer
Postat av: Nils-Åke Z

Härligt kval:)

Bra slagläge till imorrn.

Vi håller tummarna.

Kör hårt!!

2011-07-30 @ 23:24:04
Postat av: Magnus

Gasa på nu under racet! Topp tio håller vi tummarna för nu när racet körs i eftermiddag.

2011-07-31 @ 10:36:45
URL: http://www.jonasson-motorsport.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0