Instruktör på Karlskoga

Hej!!
I Måndags var jag instruktör på Bikeweek i Karlskoga. Vi hade tur med vädret nästan hela dagen endast första timmen på morgonen som det var blöt och jag valde att ta en frukost i cafeterian istället för att blöta ner mig.
Sen var det full körning hela dagen och mitt uppdrag var att försöka hjälpa två lyckliga vinnare att hitta runt på bästa sätt runt banon och även lite kör teknik.
Här kommer lite bilder från dagen:)
I morgon åker jag till England inför helgens tävling på Silverston!
Bra drag i denna hoj:)
Tack för en rolig dag:)
//Alex

Kommentarer
Postat av: Linda Carling

Tack för en rolig upplevelse! Ganska otippat när jag drog från Eskilstuna till Karlskoga på måndag morgon.

Lycka till på Silverstone! //Linda

2011-07-27 @ 10:48:54
Postat av: Magnus

Kör nu skiter av dom andra på Silverstone.

LYCKA TILL!!!

2011-07-27 @ 20:01:02
URL: http://www.jonasson-motorsport.se
Postat av: I WILL DO MY BEST :)

2011-07-29 @ 22:18:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0