Silverstone närma sig:)

Hej!
Härlig svensk sommar vi har med bara sol och varmt väder:) Tur man åker mot England snart så man få vara med om lite regn oxå!
Inga direkta nyheter mer än att allt är i sin ordning och att jag ska köra mitt bästa nästa helg på Silverstone.
Har varit en hel del träning sedan Brno, har börjat kunna jogga lite igen efter förra årets ben brott och så har det blivet en del cross åkning oxå.
Ni som är intresserade av att skaffa en riktig hoj, Så finns nu möjlighet att köpa en av mina Supersport hojar som jag tävlade på 2010. Full kitad Honda CBR 600 med massa värsting delar på och ca 140hk på hjulet!
Finns även en riktigt fin 2-takts racer en Honda RS 250 model 2005 sista som Honda tillverkade. Knappt andvänd och i extremt bra skick.
Hör av er vid intresse!
Ha det så länge så laddar vi upp inför Supersport VM på Silverstone:)
//Alex

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0