Fredagens Träningar/Kval i Aragon Spanien

Hej!
Nu är jag i Spanien på ny byggda banan Aragon där årets sjätte VM deltävlig körs. Efter förra helgens 15 plats på Misano har jag funderat mycket på vad jag ska ändra på till denna helg.
Vi har börjat med en helt ny strategi i teamet inför denna helg och det har fungerat bra i dag.
Banan är otroligt rolig men samtidigt mycket svår då den har många dolda svängar i hög fart. Vi har jobbat hårt på träningarna i dag för att hitta rätt set-up och däck så fort som möjligt för att kunna vara väl förbereda inför racet på Söndag.
Träningarna har gått hyfsat bra i dag tycker jag då banan är helt ny för mig. Jag började hitta runt hyfsat i slutet på kvalet och satte då min bästa tid som räckte till en 16:de plats av 30 st. Jag vill och ska klättra upp i listan i morgon men är ändå nöjd med dagens körning då endast Robbin framför mig inte heller varit här i år. Resterande 14 förare framför mig har varit här i år och testat.
Sitter nu i media centret och kyler ner mig då vi haft 38 grader i skuggan i dag och väder prognosen ser likadant ut resten av veckan.
Bild från presskonferensen i Torsdags.
Bild från autograf skrivning i Tordags.
Hasse lämnar över hojen.
Från kvalet.
Många sena hårda inbromsningar på Aragon.
//Alex

Kommentarer
Postat av: Jeppe

Ser grymt varmt ut, (naken under skinnstället). Coolt med aut.skrivning:-) lycka till imorgon nu.

2011-06-18 @ 20:41:18
Postat av: Sofia Ahlsten

Hej hej vad rolig dina inlägg är! lär med all säkerhet läsa dina poster lite mer. =) Hoppas du har en rolig vardag =P

2011-06-27 @ 23:12:25
URL: http://jade.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0