Lördag Misano

Hej!
I dag började dagen kanon med bra väder och en mycket lyckad fri träning. Jag sänkte min tid mot kvalet med 1 sek och hojen kändes riktigt bra. Jag låg länge 10:a men slutade på en 15:de plats men endast 1,2 sek från helgens snabbaste tid.
Till kvalet gjorde vi om fjädringen fram till något hårdare, men tyvärr blev det regn till kvalet så blev inget kört.
Efter laddat upp hela dagen för att sätta en kanon tid på kvalet blev det istället att sitta i boxen och titta på de få som körde eller snarare gled runt i sanden. Det var extremt halt endast några åkte ut och sladdade runt men kändes som att det var bättre att inte åka ut och riskera något.
I morgon är det race och jag startar från 22;a ruta av 32st men hoppas göra en bra uppkörning.
//Alex

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0