Lördagens Kval

Hej!
I har det varit något svalare endast 27 grader:). Dagens kval gick riktigt bra jag är nästan hel nöjd med både min körning och hojen. Fick upp bra tempo direkt och hittade ett skönt flyt i körnigen. Man känner att för varje pass hittar man bättre och bättre runt denna mycket speciella banan.
Jag sänkte min tid mot gårdagens kval med hela 1,8 sek och det låg jag länge 11:a på men sista varvet blev jag ner petad till 14:de tid. Jag är nöjd med det men självklart ville jag stå i tredje led. Nu gäller det att ladda upp inför morgondagens race som kommer bli riktigt tufft. 18 varv race på denna långa bana som sliter fantastiskt mycket däck. Gäller att sätta en bra start i morgondagens race och sedan åka med för det kommer hända mycket. Jag kommer satsa allt jag har att ge!
Vi hörs i morgon igen:)
Många sena och grymt hårda inbromsningar här på start/mål rakan.
// Alex

Kommentarer
Postat av: Jeppe

Riktigt sjyssta bilder.

2011-06-18 @ 20:37:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0