Cross Träning i Tisdags på Getinge!

Hej!
I Tisdags var det dags för cross träning igen denna gång på Getinge cross bana. Tyvärr är min KTM under motor renovering men micke var snäll och kom dit med sin hoj så jag kunde åka på den. Körningen går helt klart bättre för varje gång, man börja bli van vid ojämt underlag:)
Hade dock en hel del problem med mina ögon då linsorna gärna flyger ut lite när dom vill:(
Racing news: Lite nya delar till min Supersport hoj har kommit till teamet nu så nu jobbars det för fullt för stt göra klart inför nästa race 12 Juni på Misano. Nu håller vi tummarna att vi kan få till en riktigt bra hoj, så jag kan visa att jag hör hemma som sämst topp 10 i VM!
///Alex

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0