Fri träninig 2

Nu har vi kört lördagens första träning, i går kväll jobbade teamet hårt med att förbättra hojen till dagens körning. Pontus på Öhlins gjorde en ny sätting i gaffeln som blev klart bättre dock har jag fortfarande problem med chatter i fram däcket.

 Träningen gick mycket bra körmässigt tycker jag, då vi jämför data med visa topp förare. Jag vet inte vad vi ska göra men något måste ske. När vi tittar data och jämför med Parkalgar är jag snabbare än deras förare i vissa svängar,kör lika i resten och kanske tappar lite i någon sväng.. Ändå är jag långt efter tidsmässigt. Känns som utvecklingen motor mässigt i Supersport har gått kraftigt framåt bara sista året.

Men det gick betydligt bättre än i går och jag ska göra mitt bästa att förbättra min start position på sista kvalet. Jag ska göra allt jag kan och gnälla på hojen är ingen mening innan jag är snabbare än Lowes i alla svängar!



Hörs efter kvalet.

 //Alex


Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

Kul blogg! Det märks att du gillar att skriva!

2011-07-20 @ 08:30:23
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0