Tisdag cross träning

Hej!
I Tisdags var det dags för lite hoj åkning igen denna gång provade vi att köra i Veinge efter tips från Jonas.
Körningen gick bra tycker jag, inte jätte fort men säkert och många varv i sträck! Tyvärr tyckte jag morton lätt lite skramlig så nu har nya delar kommit hem och den ska få en snabb renovering innan nästa träning i helgen!
Racing news:
Har fått bra hjälp från våra Engelska kamrater så till nästa race helg 12 Juni i Misano borde vi ha en konkrenskraftig cyckel. Lite nya uppdateringar till morton är på ingång:)
Kanske blir det lite bus körning på hemma plan nästa helg, vi få se återkommer om den men det planeras:)
Lite bilder från Tisdags aktiviteten!
Fortfarande är inte mitt höger ben i så bra form, så att kika igång är svårt.
Men Jonas stannar så gärna och vila lite:)
Högt Va!
Kul är det iallafall!
Micke behövde vila så jag fick stanna och vänta på honom:)
//Alex

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0