Fredagens träningar Moto 2 Valencia

Hej!


Nu är jag i Valencia för att i helgen köra Spanska Moto 2 mästerskapen. I dag har jag kört 2 st fri träningar och vädret har varit kanon 23 grader och sol. Körningen har gått bra och jag börja få bra känsla för hojen trots att jag bara kört den ca 25 varv i torrt plus lite regn i måndags. Har haft en del chassi problem i dag, men det blev bättre hela tiden under dagen så tills kvalet i morgon em hoppas jag det är löst. I denna serie är det enhets däck michelin och varken teamet eller jag har någon erfarenhet av de däcken. Tyvärr var det ingen tidtagning i dag men jag var nog varken sist eller först:)

Teamet är väldigt bra att jobba med och har gjort ett bra jobb i dag!

Mer info kommer i morgon, första träningen 12:15 pm.

//Alex


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0