Lördagens Träningar

Hej!


I dag har vi kört vidare här på Valencia och vädret har även i dag varit ganska bra. Första kvalet gick ganska bra jag var 12:a av 39st. Men vi har verklingen problem med att få till chassit med dessa michelin däcken, även den andra föraren i MZ teamet har också problem. Men jag är ganska nöjd ändå och teamet verkar jätte nöjda med mig så det är ok. Till andra kvalet blev det kallare och lite blåsigt så nästan inga förbättrade tiderna. Även jag körde långsamare på den träningen men det var nog inte så mycket vädrets fel utan vi testade en massa olika set uper på hojen och det blev snarare sämre. Slutade 15:de missnöjd med min tid men nöjd med körningen:)

Till i moegon har vi en plan med chassit men tyvärr kommer vi nog inte ha nytta av det för det visar nämligen ös regn!

Racet går 11:20 i morgon.

//Alex




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0