Moto 2 test Valencia

Hej!
Nu är det fullt ös inför nästa år. I helgen var jag nere på Moto GP finalen i Valencia för att prata med lite folk och team. På måndagen fick jag chansen att testa för MZ på en FTR moto 2 hoj den som West tävlat på i år.
Det kändes helt sjukt att få åka ur pit lane på ett officellt moto 2 test. Vädret var lite upp o ner men på eftermiddagen var det okey solen kom nästan fram och banan var okey men ganska blöt med torra fläckar. Körning känneds bra och teamet var nöjda med det jag gjorde och har nu gett mig chansen att köra Spanska moto 2 nu i helgen på Valencia för att kunna göra ett mer riktigt test.
Mer info kommer i helgen!
//Alex

Kommentarer
Postat av: Magnus

GÖTT! Detta ser spännande ut inför 2012. Lycka till!

2011-11-09 @ 21:18:29
URL: http://www.jonasson-motorsport.se
Postat av: Martin i Växjö

Fan va häftigt Alex

2011-11-09 @ 23:21:46
Postat av: Alex

Tackar! Ska göra mitt bästa:)

2011-11-10 @ 14:05:53
Postat av: David

Håller tummarna för en svensk invasion i motoGP :)

Kör så det ryker Alex och visa att vi nordbor är strået vassare..

2011-11-10 @ 15:28:11
Postat av: Anders Hansson

Hoppas verkligen att det löser sig med en MOTO2 styrning för dig 2012, det skulle höja spänningen rejält hemma i stugorna, lycka till.

2011-11-12 @ 14:27:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0