Lördagens Träningar

Hej!
I dag har vi kört kval och warm up. Kvalet gick ganska bra inte så fort som jag ville, hade fortfarande problem med framförallt drevningen. Kvalade in på en 29de plats. Till warm upen gjorde vi flera ändringar på hojen blandanat drevade vi om hojen. Det blev betydligt bättre och jag sänkte min tid mot kvalet med 0.5 sek trots att vi körde med samma däck som på kvalet. När jag satte min bästa tid hade däcken gått mer än en race distans så det var bra.
Här kan ni se lite bilder!!
//Alex

Kommentarer
Postat av: Pär Nyman

Kul att Sverige är med i stora världen, otroligt bra jobbat av dig som tagit dig dit! Lycka till i morgon!

2012-04-08 @ 00:39:21
Postat av: Iddor

Två världmästare på bilden... bakom dig ;-)



Lycka till!

2012-04-08 @ 16:38:16
Postat av: Magnus

Ja, det blir att titta på TV ikväll och göra åt en stor påse godis. Tummarna kommer kramas så dom blir vita.

LYCKA TILL ALX!

2012-04-08 @ 17:02:09
URL: http://www.jonasson-motorsport.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0