Valencia

Hej!
Sista test dagen på Valencia böjade lite segt efter en vurpa på kalla däck efter att tagit det lite lungt på utvarvet. Är inte många höger svängar på Valencia vilket göra att det gäller att ligga på för att hålla värmen uppe. Men resten av dagen gick som planerat körningen kändes bra och vi fick påbörjat en del nya grejor vi testade bla, ny gaffel och nya gaffelkronor. Gafflen jag inledde testet på är en några år gammal Öhlins MotoGP gaffel och sedan testade vi en ny Moto2 gaffel men än så länge är skillnaden inte så stor. Jag är nöjd med helheten av testet och FTR hojen känns riktigt fin. Var lite orolig innan testet för jag hade ju sådana problem i höstas när jag testade den men då med Michelin däck och dt var det som var problemet. Nu åker jag ner till Spanien igen i morgon för nästa officiella moto2/moto3 test på Jerez banan.
Jag har under mina 3 dagar ihemma i sverige också hunnit med att köra is åkning med crossen, det var skit kul som ni ser nedan:)
//Alex

Kommentarer
Postat av: essay help

All drivers of motorbike are brave. They do a lot of tricks.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0